Mokyklos specialistų teikiamos paslaugos
LOGOPEDAS
- Teikia logopedinę korekcinę pagalbą vaikams, turintiems pažinimo, kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų.
- Konsultuoja vaikų, turinčių kalbos sutrikimų, tėvus ir klasėje dirbančius pedagogus.
- Vykdo informacijos apie kalbos korekciją sklaidą.
SOCIALINIS PEDAGOGAS
- Padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais vaikams kylančiais sunkumais. Vykdo saviraiškos ir saviaktualizacijos, mokymo motyvacijos, lankomumo, užimtumo, emocijų ir elgesio bei kitų problemų sprendimo prevencines programas.
- Bendradarbiauja su klasių auklėtojais, kitais pedagogais, specialistais sprendžiant vaikų socialines-pedagogines problemas, ieškant efektyvių pagalbos būdų. Teikia siūlymus, kaip būtų galima gerinti socialinį-pedagoginį klimatą, sukurti jaukią, saugią aplinką.
- Kartu su mokyklos personalu, socialiniais partneriais iš kitų institucijų atlieka šviečiamąjį-informacinį darbą. Atstovauja ir gina vaiko teises mokykloje, teisėsaugos ir kitose institucijose.
PSICHOLOGAS
- Įvertina ir padeda spręsti mokinio psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas, bendradarbiaudamas su mokinio tėvais, globėjais ir pedagogais.
- Konsultuoja psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius, jų tėvus, globėjus šių problemų sprendimo klausimais.
- Inicijuoja, rengia ir įgyvendina psichologinių problemų prevencijos programas, padedančias išvengti psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų.
VISUOMENĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS SPECIALISTAS
- Vykdo užkrečiamų ir neužkrečiamų ligų epidemiologijos principus, priežiūros pagrindines priemones, specifinius šių ligų profilaktikos principus ir metodus.
- Seka vaiko organizmo vystymosi anatominius, fiziologinius, psichologinius ypatumus, fizinės ir socialinės aplinkos veiksnių poveikį vaiko organizmo vystymuisi.
- Savarankiškai ir pasitelkdamas mokyklos bendruomenę rengia sveikatinimo veiklos programas.
SPECIALUSIS PEDAGOGAS
- atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms bei įvertina pažangą mokykloje.
- numato ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiųjų poreikių mokinių poreikius .
- pataria mokytojams kaip pritaikyti specialiųjų poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, individualizuoti pagrindinio ugdymo programas.