Kazlų Rūdos
„Saulės“ mokykla

Biudžetinė įstaiga,
Atgimimo g. 8A, LT-69443 Kazlų Rūda, Kazlų Rūdos sav. Tel./faks. (8 343) 95181, el. p. Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 190984913.

Nuotrauka

Spalio septintoji mūsų mokyklos mokiniams buvo itin turininga. Net du renginiai per vieną dieną! Telšių neįgaliųjų sporto klubo „Atletas“ organizuotos plaukimo varžybos „Telšių taurė 2021“ Mažeikiuose bei Eurolygos rungtynės Kauno „Žalgiris“-Sankt Peterburgo „Zenit“ Kauno „Žalgirio“ arenoje.

Kelionė į Mažeikius prasidėjo anksti ryte. Jau šeštą valandą ryto sėdėjome autobuse ir pro langus stebėjome brėkštančią aušrą. Sukorę tris šimtus kilometrų, atvykome į Mažeikių sporto mokyklą. Jos baseine ir vyko „Telšių taurė 2021“ varžybos . Mūsų mokyklos mokiniai sėkmingai startavo varžybose. Kamilė Kiverytė iškovojo bronzos medalį 50 m. laisvu stiliumi rungtyje, Ignas Bliujus sidabrą 50 m. laisvu stiliumi rungtyje, na o Agnė Karpavičiūtė į Kazlų Rūdą parvežė net du, abu aukščiausios prabos-aukso medalius, nugalėjusi 25 m. plaukimo krūtine ir 25 m. plaukimo nugara rungtyse. Estafetėje 4X25 mūsų mokyklos rinktinė liko ketvirta. Po varžybų mūsų laukė netikėtumas-prie autobuso mūsų laukė buvusi mokyklos auklėtinė Ema Margarita jau spėjusi pasiilgti mokyklos draugų. Skaniai ir sočiai papietavę jaukioje Telšių kavinėje „Ant kalno“, bei pasižvalgę po Telšius, pakreipėme kelią link Kauno.

Kaune, turėdami šiek tiek laisvo laiko, nutarėme pasižvalgyti po miestą. Gėrėjomis upių tėvu Nemunu, eidami krantine matėme, kaip didžioji upė priima į savo glėbį sesę Nerį, ėjome Aleksoto tiltu. Aplankėme Vytauto bažnyčią, ant kurios sienos sužymėti didžiausių Nemuno potvynių vandens lygiai. Siauromis gatvelėmis per Rotušės aikštę nužygiavome iki Kauno Pilies, nusifotografavome prie Vyčio paminklo ir nužygiavome per Laisvės alėją. Pakeliui sustodami prie centrinio pašto rūmų, Kauno miesto savivaldybės, Muzikinio teatro sodelio. Vaikai matė R. Kalantos susideginimo vietą. Skaniausia stotelė buvo prie spurginės, kur mokytoja Vita visus vaišino dar karštomis retro stiliaus spurgomis.

Kai pėsčiųjų tiltu pasiekėme Nemuno salą, ten vinguriavo jau nemaža eilė norinčių stebėti eurolygos rungtynes gyvai... Šiek tiek palaukėme ir, pateikę galimybių pasus, bei bilietus jau sėdėjome triukšmingose arenos tribūnose. Labai stengėmės padėti „Žalgiriui“, bet deja mūsų skardžių balsų pergalei pasiekti šiek tiek neužteko....

Mes kaip ir visada suskaičiavome nueitą kelią. Šį katrą Kauno miesto gatvėmis ir šaligatviais nužygiavome tik 7,6 kilometro.