Kazlų Rūdos
„Saulės“ mokykla

Biudžetinė įstaiga,
Atgimimo g. 8A, LT-69443 Kazlų Rūda, Kazlų Rūdos sav. Tel./faks. (8 343) 95181, el. p. Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 190984913.

Sveika, vasara!!!

Nuotrauka

Štai ir nuskambėjo paskutinis skambutis, ištuštėjo klasės, nurimo vaikų šurmulys į mokyklą sugužėjo statybininkai... Atėjo laikas atsikvėpti po nelengvų mokslo metų, pasidžiaugti prasidėjusia vasara. Mokyklos direktorė, birželio 11 dieną, pakvietė mokyklos pedagogus į pažintinę ekskursiją po Vilniaus požemius. Ekskursijos metu pedagogai susipažino su Vilniaus istorija, išlikusia jo požemiuose. Ekskursijos gidė Ramunė pateikė daug įdomių istorinių faktų, kurie praplėtė pedagogų akiratį. Neišdildomą įspūdį paliko Katedros požemiai, ypač Karališkasis mauzoliejus, kuriame yra Barboros Radvilaitės kapas, Gintaro galerijos rūsiai, barokinės Šv. Kazimiero (Jėzuitų) bažnyčios rūsyje esanti Šv. Andriejaus Bobolos kankinio relikvija, J. ir M. Šlapelių namų-muziejaus rūsyje buvusi senovinė smuklė. Žydų kultūros ir informacijos centre, prisilietėme prie skaudžios holokausto istorijos. Pabuvę tyloje Aušros vartų koplytėlėje Literatų gatvele pasukome link Katedros aikštės, kur ir užbaigėme kelionę po Vilniaus senamiestį. Tuomet sausakimšomis Vilniaus gatvėmis patraukėme link istorinės Lietuvos sostinės Trakų. Kur be tradicinio apsilankymo Trakų pilyje, kibininėje, nuotaikingai pasiplaukiojome burine jachta Galvės ežeru, žavėjomės įstabiomis Trakų apylinkėmis. Dienai besibaigiant su nuotaikingomis dainomis grįžome namo. Sudie mokslo metai, sveika vasara!..